Comunicat pel 8 de Març de l’Ajuntament d’Antella

El 8 de març no sols se celebra el Dia Internacional de la Dona. També se recorda tota una història de lluita, de dignitat i d’apoderament de les dones de tot el món per intentar assolir la igualtat plena en la societat. Queda molt per fer malgrat que molt s’ha fet ja. I s’ha fet perquè, moltes voltes en silenci, les dones no han deixat de lluitar Per a que es reconega, primer, que han sigut discriminades i, segon, per a que tots i totes s’involucren per a solucionar està injustícia històrica.

L’Ajuntament d’Antella també vol sumar-se a aquesta lluita, com no podia ser d’altra manera. La lluita de les dones per la igualtat és la lluita per consolidar i enfortir la democràcia. Una democràcia basada en els drets humans i per tant cimentada en la igualtat de tots els veïns i veïnes.

És necessari visualitzar la lluita de les dones. Entre altres coses perquè les noves generacions necessiten referents femenins per a adonar-se que les dones no tenen límits, que podem aconseguir, si la societat ens ho permet, tot el que ens proposem. Poden ser astrònomes, poden ser jardineres, poden ser metges, poden ser professores… poden ser tot allò que es proposen.

En Antella volem una societat igualitària, volem dones que siguen reconegudes pel seu treball, tant públic com privat, però també volem homes que s’impliquen en la igualtat de tots i totes. Anem en la bona direcció però no podem confiar-nos. Tenim que seguir treballant. I anem a seguir fent-ho.

Eugenia García, regidora d’Igualtat de l’Ajuntament d’Antella

%d bloggers like this: